.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضع فرهنگی پلاژهای بابلسر مناسب نیست

دادستان بابلسر گفت: وضعیت فرهنگی برخی از پلاژهای سطح شهرستان نامناسب است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس محسن نوروزی در جلسه مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی بابلسر با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری مزمن است که درصدی از افراد جوامع را درگیر می‌کند، اظهار داشت: هنوز آمار درستی از مبتلایان اعتیاد در دست نیست.

وی با اشاره به فعالیت برخی از عطاری‌های غیرمجاز سطح شهرستان گفت: بر اساس قانون، نیروی انتظامی نظارت بر اماکن عمومی را به عهده دارد.

دادستان بابلسر تصریح کرد: قانون این اختیار را به اماکن و نیروی انتظامی داده است تا اماکنی که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند را پلمب کند.

نوروزی در پاسخ به درخواست کارشناس شبکه بهداشت که خواستار پلمب عطاری‌های غیرمجاز سطح شهرستان شد، عنوان کرد: تاکنون گزارشی در خصوص فعالیت غیرمجاز عطاری‌های سطح شهرستان به ما ارائه نشده است.

دادستان بابلسر با انتقاد از روند فعالیت برخی از پلاژهای سطح شهرستان خاطرنشان کرد: وضعیت فرهنگی برخی از پلاژهای سطح شهرستان نامناسب است.

وی  با بیان اینکه برای جلوگیری از آسیب‌ها و معضلات فرهنگی همه ارگان‌های باید بسیج شوند، افزود: با مشاهده کوچکترین ناهماهنگی فرهنگی در جامعه انگشت اتهام به سمت نیروی انتظامی نشانه می‌رود که چرا این سازمان اقدامی برای کاهش معضلات در دستور کار قرار نمی‎دهد و  این در حالی است که همه مسئولان فرهنگی موظف به کاهش ناهماهنگی‌های فرهنگی هستند.

وی فروش داروهای تقلبی و غیرقانونی را جرم و فرد خاطی را مجرم اعلام کرد و گفت: تشخیص اینکه توزیع داروها قانونی یا غیرقانونی است مربوط به وزارت بهداشت است اما در صورت تشخیص غیرقانونی بودن داروها نیروی انتظامی باید در جریان قرار گیرد.

دادستان بابلسر با اشاره به اینکه انجمن‌های صنفی تا زمانی که مجوز کتبی فعالیت را دریافت نکردند حق فعالیت ندارند، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی جلوگیری از فعالیت این افراد است و تعارفی با کسی ندارد.
- /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 خرداد 1393
وضع چی مناسب است ؟
اشتغال- امنیت مردم - اقتصاد - فرهنگ - اجتماع - شاخص های رشد اقتصادی - آب - برق - گاز و...مگر عربستان و مالزی مسلمان نیستند ولی هر کس هر طوری بخواد زندگی می کنه .... بفرمائید مردم کدام مسلمان هستند عربستانی عربی - قرائت دینی اسلام قم و یا ....؟؟؟
سید 1 خرداد 1393
سلام درود برآقای نوروزی دادستان کوشا وپرتلاش جای خالی شما هنوز در جویبار احساس میشه.یاعلی مدد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.